Tuesday, June 4, 2013

countless day of holiday,


Cuti sem dah nak habis lagi berapa hari aje lagi. Sungguh cuti kali ni lah aku betul betul cuti. Makan tidur makan tidur tgk family outing tgk running man tgk one piece. Ok 2 bulan aku duk perap dlm bilik. No vacation for me cus le car has been hospitalized for about lotsa week. Ergh. So cerita nya dari mula cuti sampai habis tak byk benda berfaedah pun yg aku bt sedikit kesal tp barang yg lepas jgn dikenang. Lepas ni masuk sem 3 dgn subjek yg lg 'tough'. InsyaAllah aku akan lakukan yg terbaik doa doa lah semoga segala urusan ku di permudah kan oleh -Nya. Aku sebenarnya berat hati nak balik sana. K benda ni normal lah kan tp hmphh malas ya amat! Believe or not namanya kwn tu lah yg bg semangat aku dkt sana. Tanpa diorg wuu wuuuu aku rase boleh berhenti belajar kot hahaha sungguh aku syg mereka, gegirls dan tak lupa boboi yg kian menyepi. Ape ape pun aku harap aku tidak di duga dgn ujian yg besar. Aku tak kuat ni. Emosi tak cukup stabil. Lepas ni nak pikir pasal habis diploma aje yg lain tu kite rehat dulu. 





my target is to make my parents pleased with my good result! 







and I wish to stay happy. eventhough its hard :))))










No comments:

Post a Comment