Tuesday, April 10, 2012

Lalai !


Aku bila dah online mmg lupa teros dunia sekeliling . Hehh , hampeh jea . Patot ler ayah aku kengkadang tu bising jea sbab bila aku dah online mmg stuck ah smpai berjam jam . Entah buad ape pun aku tak tahuu . Ommo daddy , jangan marah yea . Yea yea saye sedar jam tu bergerak . Neh semua salah social network . Hoho , menunding jaring pulak aku . Hmm yelah aku tahu aku salah . Aku ubah ler nnti . Repeat aku berubah nnti . Erkk btw aku teringin nak berhijrah ekceli .Macam seronok jea berubah jadi a better person . Tak gitu ? Tapi payah lah . Aku neh bukan nye berdisiplin pun . Contoh , bila aku tekad nak buad solat sunat abeli nite mesti pass takat 2 minggu jea . Pehtuu haramm . Haishh lily lily , ape nak jadi dengan mu nehh . Doa kan ler saye neh berdisilpin sket yea . Berharap neh * kedip kedip mate *







Engat tu Lily abeli time you lost cannot be regained . But but
I'm good at wasting my time . Like seriously . Acano tuu ? Huhh okayokay try berubahh =='
Ouh okay times up , aku lupa nak pasang cadar and lipat kain . Ate cemane
aku nak tidor satg . Hmm tu dia , layan lagi social network tuuu -,-







No comments:

Post a Comment