Thursday, February 16, 2012

Phewww ,


Gila aku tak percaya yg aku dah tak pegang fon dalam dua minggu ! Satu improvement woah . Tapi aku rindu ler jugak nak gi kedai semate mate na topup . Nak buad alarm for my subuh . Nak dengar lagu yg tak berape nak best dalam tuu . Nak calling sampai lewat malam . Nak text with my Friends .Gila lah , rase mcm dah lupa mcm mane na taip pun ade ! haha . K tu tipu ler kan ? Skang neh nak mintak fon baru pun ta boleh . Kne tolak mentah mentah jea nan ayah aku . Kate nye , baek tayah ade handphone kalau ta pandai nak jage ! Abah org bukan sengaja na tinggal an handphone tu lam kete abg . Dah kebetulan hari tu fon tu abeh bateri so mmg tade na amek port sgt ah . Tu yg main tinggal jea dalam kete tuu . Haishh tu pun jadi isu ke ? Cakap jela tanak beli an fon tu tuk aku kan senang -,- Naseb baek fon yg hilang kat uss tu die ta tahuu . Kalau tak bau handphone baru pun aku ta bole hidu gamak nye . Haish ape lah naseb aku neh .




K aku rindu na dengar handphone aku bunyi .
Malang nye bulan 3 baru boleh dengar -,-






No comments:

Post a Comment