Saturday, February 25, 2012

I Miss Youuu :')

Sesungguhnya aku sangat merindui kengkawan aku . Geng geng triarkeanz '09 ! Sampai bila bila aku takan lupa mereka mereka neh . Diorg ler yg aja aku hidup kat hostel . Cara cara basuh baju , kasut , cadar and etc . Buad keje jahat pun nan diorg neh jugak ler . Daya Reza kau engat tak kita buad syiling dorm kita tu jatuh ? Haha , kay mmg kejam gila . Dah ler buad tak tahu jea . Semua gare gare na amek henpon ! Yg penting kita buad lek jea :) Hmm bercintan cintun pun aku belaja dari diorg nehh . Pheww , teringin gila na jumpa diorg but emm ape kan daye . Semua sibok kan ? Keje lah amek lesen lah . Ntah bila dapat buad reunion pun aku tak tahuu . Btw , korg lah kawan kawan aku yg sememang nye gilaa :)












Aku takan lupa an korg . Serious . I Love Youuu



No comments:

Post a Comment