Tuesday, February 21, 2012

Err ,


Phewww . Penat mental aku tetiap hari kne dera cenggini . Knape ler aku taley jadi mcm pmpn lain yg senang senang jea tuka bf macam tuka baju tuu . Err aku tade lah berniat nak jadi cm diorg just tabik ler kat spesis neh coz diorg senang gila lupa kat ex diorg dah rupa ta pernah bercinta pun ade -,- Hmm wahai ex , knape ler susa sgt aku nak lupa kan kau ? Knape ler aku sayang sgt kat kau ? Knape ler sampai skang aku setia lg nan kau ? Knape ler aku give up duluu ? Knape ler aku taley trime sesape jadi pengganti kau ? Knape ler aku tak secool kau ? Tengok sampai kua ayat jiwang aku . Shessh , bila lah aku bole hidup normal tanpe soklan soklan neh meng-hantui akuu . Cehh ayat nak gempak jea kan . K tak ! Susah ler gini . Nak tido pun susah -,-








You're just like a ghost that always haunt me :'(







No comments:

Post a Comment