Wednesday, January 11, 2012

Hlovate ♥

Sebab an influence of my kawan , I'm totally addict with Hlovate novel . First novel dia yg aku beli emm Contengan Jalanan ! Bukan na cakap ape lahh , introduction dia kinda bored tapi dia punya plot gila owesomee . Then stat tuu try beli yang lain and yahh aku suka nan Hlovate . Sort of jatuh hati lahh , haha . And dalam banyak banyak novel Hlovate yg aku baca , aku paling suka 'aA+bB' ! Cerita dia Greaattt :) Emm those who 'kaki novel' macam akuu , try ah baca novel tuu . For sure tak regret ! Hee , okay tuu over . Btw , Hlovate is not just a novel to me . Dia macam sumber inspirasi lah kott bagi akuu cz dia banyak gila input pasal Islam nehh and sometimes it really touch . Sampai kan aku pun rasa na berubahh to be a better person . Teringin sangat nak jadi baik yang betul betul baik . But emm I need a guide , aku ta boleh stand sorang sorang . Zilaa , aku pikir kauu jea . Aku harap kau boleh lead aku ke arah tuu . Rendu na solat jemaah nan kauu dalam dorm tuu . Rendu na baca yasin ramai ramai . Ohmyy rendu gilaa ! Dekat rumah , tade siapa tanya aku dah solat ke belum . Tade sape yg membebel kalau aku lambat solat kat sini . Renduu nya kau orangg !



Bila Allah dah ketuk pintu hati , try ah berubah . Tak rugi kan ?
Better Late Than Never :')



No comments:

Post a Comment