Thursday, January 12, 2012

Geez !



Okay aku tak tahu angin ape aku hari neh aku tengok berita . Aku rasa ade lahh dalam tahun lepas kot last aku tengok berita . Actily duluu layan jea tapi sbab an masuk hostel dia jadi macam 'katak bawah tempurung' . So , terikut ler sampai skang nan habit ta amek kesah pasal duniaa . Aku bukan ape , aku tak suka tengok sebab ade news pasal org kena bunuh lah , accident lahh and all that . Ngeri lahh , and sort of bosan too . Tiap tiap hari news pasal orang mati . Sheesshh , takot la wehh ! Taubat idak lagi neh . And because of that jugak ler aku mmg takan jadi doktor . Nak kata takot darah sampai pitam tu idak ler , but pening tu ade ah kot . Sian abahh , teringin nak anak jadi doktor . Emm sorry yahh dad ! Memang takdir family kita tade darah doktor letuuu :)

No comments:

Post a Comment