Friday, January 20, 2012

THE END ,


Okay Lily kau mmg suka cari pasal kan ? Knape lah kau pegi baca sgala msj dia kat fb tuu . Ohhmaigod , dulu kita sweet kan sayang . Sekarang tak lagi . Okay lily , enough . Dun regret it ! Kau yg na bnde jadi cenggini kan . Trima ah duhh even susah skali pun . Mak kan dah pesan . Kalau ade jodoh tak ke mane kan ? Lg pun aku kan muda lagi . 'Belasan tahun' tu kira muda lg lah kan . So dun worry , standard ah putus chenta ape bagai neh . Lumrah alam :')




Aku rase dah tibe mase nye aku simpan segala mende neh
dalam kotak . Sobs . Okay aku admit aku sedih .
Tapi standard lah kan ? Name pun budak remaja :'(




Ohmyy , gambar berlakon time deduluu . First time aku berlakon ,
and first time jugak aku kenal kauu . Tapi malang nye ,
aku sayang kau yang duluu . Bukan yang sekarang .
I'm stuck on the past . Sorry :')






Goodbye Memories ! I will miss you :)





No comments:

Post a Comment